Sunday, September 05, 2010

I don't know what to do

මෙය ප‍්‍රහසනාත්මක පෙම් ගීයකි. චිත‍්‍රපටය හවුස් ෆුල් වෙත්. සුනිධි චෞහාන් සමගින් කලකින් ගායනයට යලි පැමිණි ශබ්බීර් කුමාර් ගයන්නේ ශන්කර්, එහෙසාන්, සහ ලෝයි ගේ සංගීතයට අනුවය.

ගැ- සෙමින් සෙමින් ටිකෙන් ටික
මගෙ තුරුල්ලට එන්න. ඉතින් එන්නකෝ
පිපාසයෙන් මට මියයන්නට දෙන්න එපා
පොඩ්ඩක්වත් කරදර වන්නේ කුමටද
බැල්මට බැල්ම මුණගස්වන්න
එන්න මම දෙව්ලොව පෙන්වන්නම්

පි- අයියෝ මම දන්නේ නෑ දැන්නම් මොනව කරන්නද කියලා
දෙයියම්පා මං මොනවා කරන්නද දැන්

ගැ- සුමටව මෘදුව විසිරෙන මගේ වරළ පිරිමදින්න
මා නොරිදවන්න
මට වැඩිවෙලාවක් දරාගත නොහැක
මත්බවින් මා පිරී යාවි
බොහෝ සැනහෙන්නට හැකිය
එන්න මම දෙව්ලොව පෙන්වන්නම්

පි- අයියෝ මම දන්නේ නෑ දැන්නම් මොනව කරන්නද කියලා
දෙයියම්පා මං මොනවා කරන්නද දැන්

පි- බියට පත්ව සිටිමි ගැස්මෙන් කම්පිතව සිටිමි
නොදන්නා මගක ගිරිහිසක් නගින්නේ කෙලෙසින්ද?

ගැ- පොඩ්ඩක්වත් කරදර වන්නේ කුමටද
බැල්මට බැල්ම මුණගස්වන්න
එන්න මම දෙව්ලොව පෙන්වන්නම්

පි- අයියෝ මම දන්නේ නෑ දැන්නම් මොනව කරන්නද කියලා
දෙයියම්පා මං මොනවා කරන්නද දැන්

No comments:

Post a Comment