Monday, October 19, 2009

Chane ke khet main

මම අවුරුදු දහඅටක නව යොවුන් තරුණියක් වීමි
වේල්පොටින් හිස වසාගෙන ගියෙමි
අහෝ මගේ යව්වන සුන්දරත්වය ග‍්‍රහණයට ලක්විය
හේනෙදි මගේ යව්වන සුන්දරත්වය ග‍්‍රහණයට ලක්විය
හේනෙදි මගේ තරුණකම සොරකම් කරන ලද්දේ විය

පළමුව හේ සලෙලෙකු මෙන් මගේ අතින් අල්ලා ගත්තේය
දෙවනුව ඔහු සෙමින් මගේ ඇඟිල්ල මිරිකුවේය
බලෙන්ම මගේ යව්වන සුන්දරත්වය ග‍්‍රහණයට ලක්විය
හේනෙදි මගේ තරුණකම සොරකම් කරන ලද්දේ විය

මා අවට සැම තැනම ඇත්තේ සලෙල දඩයක්කරුවන් ඇටවූ උගුල්ය
මා අවට සැමතැනම සිටින්නේ තරුණියන්ගේ තාරුණ්‍ය සොරකම් කරන සලෙලූන්ය
‘‘අහෝ මා පැරදුණි, අහෝ මා පැරදුණි’’ මම අවට නෙත් යොමු කරමින් මුර ගෑවෙමි
මා ගියේ මගේ සුන්දරත්වය නොපෙනෙන්නට හිස වසාගෙනය
මා ගියේ දෑත වළළුවලින් පුරවාගෙනය
වළලූ බිඳී ගියේය
හේනෙදි මගේ වළළු බිඳී ගියේය
හේනෙදි බලෙන්ම මගේ යව්වන සුන්දරත්වය ග‍්‍රහණයට ලක්විය

දෙවියනි මගේ ඉරණමක අරුම,
මම දැන් කාටවත් මුහුණ දෙන්නේ කොහොමද?
මට වුණ දේ කාටවත් කොහොම කියන්නද?
දෙවියනි මට මොන මොනවා වුණාද?
කිසිවෙකුත් මගේ උදව්වට නාවේය
මගේ මංගල ඇඳුමින් මම සිටියෙමි
හිසෙහි මල් ගවසාගෙන සිටියෙමි
කනෙහි රන් තෝඩු ගැලවී ගියේය
හේනෙදි කනෙහි රන් තෝඩු ගැලවී ගියේය
හේනෙදි බලෙන්ම මගේ යව්වන සුන්දරත්වය ග‍්‍රහණයට ලක්විය


No comments:

Post a Comment