Wednesday, October 21, 2009

hum dono do premee

හින්දි සිනමාවේ මෙතෙක් ඇසුණු පේ‍්‍රමගීත වලින් සුන්දර පේ‍්‍රම ගීතයක් ලෙසින් මෙය හැඳින්විය හැකිය. ගායනය කිශෝර් කුමාර් සහ ලතා මංගේෂ්කාර්ගෙනි. සංගීතය ආර්.ඞී.බර්මන්ගෙන් වන අතර චිත‍්‍රපටය අජනබී ය.

පි- අපි දෙදෙනා පෙම්වතුන් වෙමු.
   අපි ලොවෙන් සැඟවී යන්නෙමු
   අපි ලොව සියළු සම්මතයන් බිඳගෙන යන්නෙමු


-ඒයි සහෝදරයා කොහෙද මේ යන්නේ?-

ගැ- අපි දෙදෙනා පෙම්වතුන් වෙමු.
     අපි ලොවෙන් සැඟවී යන්නෙමු
පි-අපි ලොව සියළු සම්මතයන් බිඳගෙන යන්නෙමු
ගැ-මට නම් මගේ පියාව මතකයට නැගේ
    නොදනිමි මින් ඉදිරියට කුමක් වේදැයි
දෙ- අපි දෙදෙනා පෙම්වතුන් වෙමු.
     අපි ලොවෙන් සැඟවී යන්නෙමු
     අපි ලොව සියළු සම්මතයන් බිඳගෙන යන්නෙමු   

ගැ-ටිකක් වාහනේ ඉක්මනට යං කියන්න, අපට බොහෝ දුර යන්නට ඇත
පි- යන ටිකට ගමනෙදි පොඞ්ඩක් සතුටින් ඉන්න
ගැ-විකාර කතා කියන්න එපා,
පි-ගමනෙ දුර අඩු නොවෙයි මොනවා කෙරුවත්
පි- අපි දෙදෙනා පෙම්වතුන් වෙමු. අපි ලොවෙන් සැඟවී යන්නෙමු
ගැ- අපි ලොව සියළු සම්මතයන් බිඳගෙන යන්නෙමු 
පි-  මට නම් මගේ පියාව මතකයට නැගේ  

පි- අප දෙදෙනා යන්නේ කොහිද? කුමක්ද ඒ නගරයේ නම?
ගැ- ඔබට කැමති තැනකට මාව රැගෙන යන්න එය දැන් ඔබට අයිති දෙයකි.
පි- මා ගැන ඔබේ එතරම් විශ්වාසයක්?
ගැ- මම ඔයාට ආදරය කලානෙ....
ගැ- අපි දෙදෙනා පෙම්වතුන් වෙමු.
     අපි ලොවෙන් සැඟවී යන්නෙමු
පි-අපි ලොව සියළු සම්මතයන් බිඳගෙන යන්නෙමු

පි-මොනවද කල්පනා කරන්නෙ
ගැ-මම?  නෑ....මුකුත් නෑ

ගැ- මාව කවදාවත් අතහැර දමල යන්න එපා
පි- ඒ වගේ හිත රිදෙන කතා ආයෙත් කියන්න එපා
ගැ- මට නිකම් හිතට ආවදේ විහිලූවට කිව්වෙ
පි- ඇත්තද මාත් විහිලූවට කිව්වෙ

No comments:

Post a Comment