Monday, July 27, 2009

phoolon ka taron ka

සොයුරු පෙම ගැන ලියැවුණු අපූරු ගීතයකි මේ. එහි කිශෝර් කුමාර් ගේ ගායනයද ඉතාමත් සිත් ඇදගන්නා සුළුය.

මල්ද තරුද කියන්නේ
නුඹ දහසකින් සොයාගත නොහැකි සොයුරියක් බවය
මගේ දිවිය පුරාවට අපි සොයුරු පෙමින් බැඳී සිටිමු

ලොවට වටහාගත නොහැකිය
නුඹ සොවින් ඉන්නේ ඇයිද කියා
නමුදු මට වැටහේ නුඹේ දෑසෙහි ඇත්තේ
ආදරය පිළිබඳ සිතුවිලිය
අවුත් මට පවසන්න නුඹ සඟවාගෙන සිටිනා කරුණ

විස්කම් කරුවෙකුගේ නිර්මාණයක්දැයි
නැතහොත් නුඹ ජපන් බෝනික්කියක්දැයි සිතාගත නොහැක
මව පියා සැමෝම කියන්නේ
නුඹ දහසකින් සොයාගත නොහැකි සොයුරියක් බවය

නුඹ මගේ දෑසට පෙනෙන මානයෙන් ඉවතට ගියදා සිට
මගේ සිහින පාළුවට ගියේය
දෑසට නින්දත් සිතට අස්වැසිල්ලත් නැත

නුඹත් මාත් එක අත්තක පිමුණු මල් දෙකකි
මට කිසිවක් අමතකව ගොස් නැත
පුදුමයි නුඹට කෙලෙසින්ද මේ හැම දෙයක්ම අමතකව ගියේ
අවුත් මට පවසන්න නුඹ සඟවාගෙන සිටිනා කරුණ

ජීවිතයේ දුක් කම්කටොළු වලින් බියවී පලක් නැත
සත්‍යයට බියව පලා යාමටද නොහැකිය
අප සතුටට මොන තරම් ආස කලද දුකද විඳ ගතයුතුමය
නුඹ දහසකින් සොයාගත නොහැකි සොයුරියකි

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

No comments:

Post a Comment