Wednesday, July 29, 2009

tu ne khat mein likha

ඉතාම සුන්දර ගසල් ගායනයක් වූ මෙම ගීතය ගායනා කරන්නේ ජස්වන්ත් සිංග්ය. රිෂ්තා නම් ගීත ඇල්බමයෙන් උපුටාගන්නා ලදි.

ඔබ ලිපියෙහි දන්වා ඇත
ඔබව අමතක කර දමන ලෙස
එහෙත් ඔබ ලියා නැත
එය කළයුත්තේ කෙලෙසකදැයි

මහ වැස්සේ අපගේ පළමු හමුවීම
මම කෙලෙස අමතක කරන්නද?
තෙමී සිටි ඔබගේ ලජ්ජාවෙන් රතුවූ මුහුණ
එදා ඔබ දෙවඟනක්ද නොව
දෙවඟනකට වඩා සුන්දරයැයි මම සිතුවෙමි

ඔබ මගේ සුසුමය
ඔබ මගේ හද ගැස්මය
මා මෙය ඔබට කිව යුත්තේ කෙලෙසකින්දැයි
මට කියා දෙන්න

මගෙ හදවතට දැනෙන්නේ
ඔබ මගේ ජීවිතය වී ඇති බවය
ඔබ දෙව්ලොවට සරිලන
සුන්දරම නිමැවුමකි
ඔබේ ආලෝකයෙන් සූර්යයා ප්‍රභාමත්වේ
එහෙයින් ඔබ සිනහවන විට සඳද සැඟව යන්නීය

මගෙ හදෙහි මා මැවූ එකම ප්‍රතිමාව ඔබය
එය ඔබට කොහොම විශ්වාස කරවන්නද මම

දනිමි මම ඔබ ඉතාම අසරණව මේ ලිපිය ලියා ඇති බව
ඔබේ වේදනාකාරී තත්ත්වය ගැන මට වැටහේ
නිවසේ නම්බුව නිසා ඔබ නිහ`ඩව ඇත
අන් ලෙසකින් ඔබ කෙදිනකවත් මට වූ පොරොන්දුවක්
බිඳ දමන්නේ නැත
අද මම ඔබේ ජීවිතයෙන් බොහෝ ඈතට යමි
නැවත ඔබ පිළිබඳ මතකයට නොගන්නට
මම හැකි වෙර දරමි


No comments:

Post a Comment